ออฟฟิศเสมือนจริงที่ทันสมัยที่สุดในประเทศไทย

10 สถานที่สำนักงานเสมือนให้เลือก — กรุงเทพฯ เชียงใหม่ และพัทยา (ภูเก็ตเร็วๆ นี้)

เปิดทำการวันจันทร์ - วันเสาร์ เวลา 09.00 - 18.00 น.

เข้าถึงได้ตลอด 24 ชั่วโมงทุกวัน ณ สถานที่อัจฉริยะบางแห่งของเรา

ตรวจสอบอีเมลและการโทรของคุณได้ทุกที่ทุกเวลาจากสมาร์ทโฟนของคุณ

เข้าถึงห้องประชุมและห้องรับรองธุรกิจมากกว่า 200 แห่งในประเทศไทย อินโดนีเซีย ฟิลิปปินส์ มาเลเซีย และสหรัฐอาหรับเอมิเรตส์

การจองห้องประชุมแบบเรียลไทม์จากสมาร์ทโฟนของคุณ

12 สถานที่สำนักงานเสมือนในประเทศไทย

สำนักงานจดทะเบียน @ เอกมัย 61

ที่อยู่:

30 สุขุมวิท 61 วัฒนา กรุงเทพมหานคร ประเทศไทย

Google แผนที่

กรมสรรพากรกำกับดูแล:

สำนักงานสรรพากรพื้นที่กรุงเทพมหานคร 14

เต็ม — ไม่สามารถใช้จดทะเบียนภาษีมูลค่าเพิ่มได้

เวลาทำการ:

วันจันทร์—ศุกร์: 09.00—18.00 น.

คุณจะตอบกลับ: ทาฮา ทาบัม ทำมัน

สิ่งอำนวยความสะดวกที่มีอยู่

  • ห้องประชุม — รองรับได้สูงสุด 16 คน
  • ห้องประชุม — รองรับได้สูงสุด 6 คน
  • ห้องประชุมวิดีโอ
  • สตูดิโอพอดแคสต์
  • สตูดิโอถ่ายภาพ
  • พื้นที่ทำงานร่วมกัน
  • สำนักงานให้เช่า

สำนักงานจดทะเบียน @ เอกมัย 63

ที่อยู่:

34 Sukhumvit 63, Khwaeng Khlong Tan Nuea, Watthana, Krung Thep Maha Nakhon 10110, Thailand

Google แผนที่

กรมสรรพากรกำกับดูแล:

Bangkok Area Revenue Office 14

Can be used for VAT & SSO Registration

เวลาทำการ:

Monday—Friday: 9am to 6pm

Saturday: 9am to 6pm

สิ่งอำนวยความสะดวกที่มีอยู่

  • Serviced office
  • VAT Approved Flexi Office
  • SOHO Suites

ออฟฟิศเสมือน @ ทองหล่อ

ที่อยู่:

808/2-3 Sukhumvit Soi 55, Thonglo, 10110, Bangkok

Google แผนที่

กรมสรรพากรกำกับดูแล:

Bangkok Area Revenue Office 14

FULL — Cannot be used for VAT Registration

เวลาทำการ:

Monday—Friday: 9am to 6pm

Saturday: 9am to 6pm

สิ่งอำนวยความสะดวกที่มีอยู่

  • Conference room — fits up to 8 people)
  • Meeting room — fits up to 4 people)
  • Video conference room
  • Business Lounge
  • Serviced office

สำนักงานจดทะเบียน @ พัทยา

ที่อยู่:

460/8 Central Pattaya Rd, Muang Pattaya, Bang Lamung District, Chon Buri 20150

Google แผนที่

กรมสรรพากรกำกับดูแล:

Chonburi Area 2 Revenue Office

Can be used for VAT & SSO Registration

เวลาทำการ:

Monday—Friday: 9am to 10pm

Saturday: 9am to 10pm

สิ่งอำนวยความสะดวกที่มีอยู่

  • Meeting room — fits up to 8 people)
  • Discussion room — fits up to 4 people)
  • Coworking Space
  • Serviced office

ออฟฟิศเสมือน @ เกาะช้าง จังหวัดตราด

ที่อยู่:

40/11/1, Kai Bae Beach, Tambon Ko Chang, Ko Chang District, Trat 23180

Google แผนที่

กรมสรรพากรกำกับดูแล:

Trat Revenue Office

Cannot be used for VAT Registration

เวลาทำการ:

Monday—Friday: 9am to 6pm

Saturday: 9am to 6pm

สิ่งอำนวยความสะดวกที่มีอยู่

  • Meeting room — fits up to 6 people)
  • Coworking Space
  • Serviced office

สำนักงานจดทะเบียน @ สาธร

ที่อยู่:

28 Soi Chan 16, Sathon, Bangkok, 10120, Thailand

Google แผนที่

กรมสรรพากรกำกับดูแล:

Bangkok Area Revenue Office 24

Can be used for VAT & SSO Registration

เวลาทำการ:

Monday—Friday: 9am to 6pm

Saturday: 9am to 6pm

สิ่งอำนวยความสะดวกที่มีอยู่

  • Meeting room — fits up to 8 people)
  • Coworking Space
  • Serviced office

สำนักงานจดทะเบียน @ สีลม

ที่อยู่:

Charn Issara Tower 1 - Unit 47 (GF), 942 Rama IV Rd, Bang Rak, Bangkok 10500, Thailand

Google แผนที่

กรมสรรพากรกำกับดูแล:

Bang Rak Area Revenue Office 2

Can be used for VAT & SSO Registration

เวลาทำการ:

Monday—Friday: 9am to 6pm

สิ่งอำนวยความสะดวกที่มีอยู่

  • Meeting room — fits up to 6 people)
  • Video conference room
  • Business Lounge
  • Serviced office

สำนักงานจดทะเบียน @ ชิดลม

ที่อยู่:

Alma Link Building, Level 17, 25 Chit Lom Alley, Pathum Wan, Bangkok 10330, Thailand

Google แผนที่

กรมสรรพากรกำกับดูแล:

Bangkok Area Revenue 3

FULL - Cannot be used for VAT Registration

เวลาทำการ:

Monday—Friday: 9am to 6pm

สิ่งอำนวยความสะดวกที่มีอยู่

  • Meeting room — fits up to 10 people)
  • Video conference room
  • Business Lounge
  • Serviced office

สำนักงานจดทะเบียน @ ห้วยขวาง

ที่อยู่:

785/5 Pracha Uthit Rd, Samsen Nok, Huai Khwang, Bangkok 10310, Thailand

Google แผนที่

กรมสรรพากรกำกับดูแล:

Bangkok Area Revenue Office 10

FULL - Cannot be used for VAT Registration

เวลาทำการ:

Monday—Friday: 9am to 6pm

สิ่งอำนวยความสะดวกที่มีอยู่

  • Conference room — fits up to 8 people)
  • Video conference room
  • Serviced office

As a UnionSPACE Registered Office client, you automaticlaly have access to all UnionSPACE locations.

  • Talk to our Coworking / Work Space Expert right now!

    If you have any inquiries, simply reach out to us and one of our Visa Expert will assist you.


    Chat with us
    • WhatsApp +6620360600

    • Line @usth

    ...or give us a call
    • Call Us (+662) 036 0600

    We're open from 9am to 6pm Monday to Friday.

แผนผังสำนักงานจดทะเบียน

ลือกแผนสำนักงานจดทะเบียนที่คุณต้องการ เรามีสำนักงานจดทะเบียนให้บริการในกรุงเทพฯ และพัทยา

เร็วๆ นี้: ภูเก็ตและเชียงใหม่

สำนักงานจดทะเบียนสำหรับการลงทะเบียนที่อยู่

ที่อยู่ธุรกิจทันทีสำหรับธุรกิจของคุณ

ใช้สำหรับจดทะเบียนบริษัทได้

ไม่สามารถใช้จดทะเบียนภาษีมูลค่าเพิ่มได้

รายเดือนต่ำถึง

652 บาท

ต่อเดือน


รวมถึง:

  • ที่อยู่ธุรกิจอันทรงเกียรติ
  • รับจดหมาย/พัสดุแทนคุณ
  • จัดเก็บและส่งต่อจดหมาย
  • แจ้งเตือนจดหมายใหม่ทันที
  • ใช้งานห้องประชุม 2 ชั่วโมงต่อเดือน (มูลค่า 1,000 บาท)

สำนักงานจดทะเบียนสำหรับการลงทะเบียน SSO และ VAT

ที่อยู่ธุรกิจ + ความช่วยเหลือระหว่างการตรวจสอบของเจ้าหน้าที่

สามารถนำไปใช้จดทะเบียนประกันสังคมและจดทะเบียนภาษีมูลค่าเพิ่มของบริษัทได้

เริ่มต้นจาก

53,500 บาท

ต่อปี


รวมถึง:

ทุกอย่างในแผนสำนักงานจดทะเบียนและ...

  • ใช้งานห้องประชุม/สตูดิโอถ่ายภาพ 8 ชั่วโมง (แทนที่จะเป็น 2 ชั่วโมง) ต่อเดือน
  • ชุดโปรแกรมสำนักงานแบบยืดหยุ่น (Flexi Office Suite) สำหรับการจดทะเบียนประกันสังคมและภาษีมูลค่าเพิ่ม
  • ติดตั้งป้ายบริษัทและจัดเตรียมสำนักงานระหว่างการตรวจสอบ
  • ช่วยเหลือระหว่างการตรวจสอบประกันสังคมและภาษีมูลค่าเพิ่ม
  • ปรึกษาฟรี 30 นาทีกับผู้เชี่ยวชาญของเรา (บัญชี กฎหมาย การตลาดดิจิทัล การสร้างลูกค้าเป้าหมาย ภาษี ใบอนุญาตทำงาน วีซ่า)
  • สมัครสมาชิก Coworking ฟรี 1 ปี สำหรับ 1 ท่าน

สำนักงานจดทะเบียนเพื่อยื่นขอวีซ่า / ใบอนุญาตทำงาน / ใบอนุญาตประกอบธุรกิจ

อนุมัติการจดทะเบียนภาษีมูลค่าเพิ่ม ยื่นขอวีซ่า ยื่นขอใบอนุญาต และตรวจราชการ (ถ่ายรูป)

ต่ำถึง

69,550 บาท

ต่อปี


รวมถึง:

ชุดสำนักงานจดทะเบียนพร้อมป้ายบริษัท

  • ป้ายบริษัทฟรี
  • ชุดสำนักงานเฉพาะ
  • บริการช่วยเหลือในการตรวจสอบจากภาครัฐ (สูงสุด 4 ครั้งต่อปี)
  • เอกสารและสัญญาเช่าฉบับสมบูรณ์
  • ใช้ห้องประชุมได้ 15 ชั่วโมงต่อเดือน (มูลค่า 7,500 บาท/เดือน)
  • สมาชิก Co-working สำหรับ 2 ท่าน เป็นเวลา 1 ปี (มูลค่า 72,000 บาท)
  • รับจดหมายและพัสดุแทนคุณ

สิ่งที่รวมอยู่

รายละเอียดรวมของแผนสำนักงานจดทะเบียนของเรา

สำนักงานจดทะเบียนสำหรับการลงทะเบียนที่อยู่

Only

11,877 บาท

per year

สำนักงานจดทะเบียนสำหรับการลงทะเบียน SSO และ VAT

Only

53,500 บาท

per year

สำนักงานจดทะเบียนเพื่อยื่นขอวีซ่า / ใบอนุญาตทำงาน / ใบอนุญาตประกอบธุรกิจ

Only

69,550 บาท

per year

  Business Address
Business Address
  Prestigious Business Address
Prestigious Business Address
  Receiving Mails & Parcels

With SMS or Email Notification

Receiving Mails & Parcels

With SMS or Email Notification

  Elegant Reception Service
Elegant Reception Service
  Call Handling
Call Handling
  Local (02) Bangkok Phone Number
Local (02) Bangkok Phone Number Addon Addon
  Professional Call Answering

We'll answer your calls in your business name.

Professional Call Answering

We'll answer your calls in your business name.

Addon Addon
  New Call Notification vis SMS / Email
New Call Notification vis SMS / Email Addon Addon
  Call Screening & Transfer
Call Screening & Transfer Addon Addon
  Facilities

Accumulated Free Usage per month

Facilities — Accumulated Free Usage per month
  Conference Room / Discussion Room
Conference Room / Discussion Room 2 hours 8 hours 15 hours
  Photo / Podcast Studio
Photo / Podcast Studio 2 hours 8 hours 15 hours
  Coworking Membership
Coworking Membership (Bangkok & Pattaya) One Person Two Persons
 
Compliance Level
  Company Incorporation
Company Incorporation
  Company Incorporation
Company SSO Registration
  Company VAT Registration

With SMS or Email Notification

Company VAT Registration

  Immigration & Business License Applications
Immigration & Business License Applications

Signage, Photo Taking & Official Inspection Assistance

  Other Benefits
Other Benefits
  Free 30 mins Consultation with our Expert Panels

Accounting, Legal, Digital Marketing, Lead Generation, Tax, Work Permit, Visa

Free 30 mins Consultation with our Expert Panels

Accounting, Legal, Digital Marketing, Lead Generation, Tax, Work Permit, Visa

  Free

Digitize your Mails and never lose your documents again. Easily find your Old Mails and read your New Mails online.

Free

Digitize your Mails and never lose your documents again. Easily find your Old Mails and read your New Mails online.

  Free

Never miss an opportunity again. A Miss call during or after office hours is a missed opportunity.

Free

Never miss an opportunity again. A Miss call during or after office hours is a missed opportunity.

  MyVirtualOffice Web App

Reserve Meeting Rooms & other facilities, View Mails, View Call History, Track Application & more

MyVirtualOffice Web App

Reserve Meeting Rooms & other facilities, View Mails, View Call History, Track Application & more

 

ค่าธรรมเนียมบริการสำนักงานจดทะเบียน

Choose between our Standard or Premium Registered Office locations

Standard Locations:

Khaosan, Chiang Mai, Pattaya, Koh Chang

Premium Locations:

Ekkamai(Sukhumvit 61/Sukhumvit 63), Ratchada, Sathorn, Udomsuk
Registered Office Address Only
Registered Office Address Only
  12 months
12 months 11,877 19,260
  24 months — Save 15%
24 months — Save 15% 19,580 31,750
  36 months — Save 29%
36 months — Save 29% 25,145 40,800
Registered Office for SSO & VAT Registration
Registered Office for SSO & VAT Registration
  12 months
12 months 53,500 64,200
  24 months — Save 10%
24 months — Save 10% 96,300 115,560
  36 months — Save 20%
36 months — Save 20% 128,400 154,080
Registered Office (VAT, Immigration, Business License Approved)
Registered Office (VAT, SSO, Immigration, Business License Approved)
  12 months
12 months 69,550 80,250
  24 months — Save 10%
24 months — Save 10% 125,190 144,450
  36 months — Save 20%
36 months — Save 20% 166,920 192,600
 

Our Guarantee: Enjoy these listed price for the lifetime of your account. Prices shown here before VAT. Click here for Registered Office Plans

Addon Services

หมายเลขโทรศัพท์พื้นฐานในกรุงเทพฯ หรือพัทยา และบริการรับสาย

Add Add a valuable and professional touch to your business with a Bangkok or Pattaya Local landline Number and Professional Thai / English Call Answering Service.

  • We will answer your calls in your company name.
  • We can take a message and forward you the message or we can transfer the call to you where ever you are.

Optional

บริการรับสายโทรศัพท์


1 year

15,000 บาท


2 years

27,000 บาท


3 years

39,000 บาท


มีคำถาม? พูดคุยกับผู้เชี่ยวชาญด้านการจัดตั้งสำนักงานจดทะเบียนและการจัดตั้งบริษัทของเราตอนนี้

ทีมงานของเราพูดได้: อังกฤษ ไทย จีน รัสเซีย และพม่า

  • พูดคุยกับผู้เชี่ยวชาญของเราวันนี้!

    สอบถามกับ UnionSPACE Team เพื่อรับข้อเสนอพิเศษในการเช่าพื้นที่สำนักงานได้ที่


    แชทกับเรา
    • WhatsApp +6620360600

    • Line @usth

    เบอร์โทร
    • Call Us (+662) 036 0600

    เวลาทำการ 9.00 น. ถึง 18.00 น. (ทุกวันจันทร์-ศุกร์)

เอกสารที่มาพร้อมกับสำนักงานจดทะเบียนของคุณ

Listed below is all the documentation included in our DBD and RD Approved Registered Office.

image

For Registered Office & Registered Office for SSO & VAT Registration

  • Service Agreement between UnionSPACE and Client
  • House Registration Certificate from the Land Owner
  • Copy of ID Card of the Land Owner
  • Overall Map

Registered Office & Registered Office for SSO & VAT Registration may not be suitable for Work Permit & Visa, VAT Registration, certain license application purposes as the relevant gov't department requires additional documentation to substantiate your business and its operating premises.

For Registered Office

  • Service Agreement between UnionSPACE and Client
  • House Registration Certificate from the Land Owner
  • Copy of ID Card of the Land Owner
  • Overall Map
  • House Registration Card of the Land Owner
  • Photographic proof of your office and the office building
  • Letter of Consent from Landowner
  • Letter of Consent from UnionSPACE Director
  • Copy of Passport of UnionSPACE Director
  • Company Affidavit of UnionSPACE
  • Affidavit of Landowner
  • Lease Agreement between UnionSPACE and Landowner

Registered Office complies with current VAT Registration, Work Permit Application, Immigration Application requirements.

เหตุใดสำนักงานจดทะเบียน UnionSPACE จึงเป็นสำนักงานที่ทันสมัยที่สุด?

ไม่ต้องติดตั้งแอป รองรับมือถือ เข้าถึงได้ง่ายและรวดเร็ว

เมื่อคุณสมัครแผนสำนักงานจดทะเบียนกับ #US คุณสามารถจัดการการโทร จดหมาย/แพ็คเกจ และจองห้องประชุมและสิ่งอำนวยความสะดวกอื่นๆ แบบเรียลไทม์ได้

Screenshot

คุณสมบัติสำหรับลูกค้าสำนักงานจดทะเบียน

  • Be notified when someone calls you and views their name, phone number and their messages for you.
  • Be notified when we receive a mail/parcel on your behalf and instruct us to store it, scan it or forward that mail to you.
  • Check meeting room availability and reserve one in real-time.
  • Receive special invites to our events as well as promos or announcements.

ประหยัด 12% เมื่อคุณสมัครใช้บริการเหล่านี้

New Company Formation | Accounting & Tax Filing | Corporate Secretarial Services

New Company Formation

Starts from

27,100 บาท

Thai Limited Company, 100% Export Company, Branch Office

Accounting & Tax Filing

Monthly plan starts from

3,500 บาท

Monthly Bookkeeping, Tax Filing, EOY Audit

Corporate Secretarial Services

Starts from

5,000 บาท

VAT / SSO Registration, Change Business Address, Change Shareholder / Director and etc.

Import / Export License

For only

45,000 บาท

We also assist with FDA Approval & specialized import permit

Please contact a UnionSPACE Representative for the discounted price. Actual price may vary.


ประโยชน์จากการร่วมงานกับศูนย์กลางธุรกิจอันดับ 1 ของประเทศไทย

image

Benefit for choosing UnionSPACE as your Business Partner in Thailand

  • Enjoy the widest choice of Registered Office locations in Thailand
  • Access to 'your office' from your Smart Phone 24/7
  • Hassle Free coordination between departments and services
  • VIP & Fast Track service at immigration, banks, labor department and more
  • Multilingual agent trained to understand your needs.

Business Made Easy

Start your Business in Thailand today! Contact our Company Incorporation & Registered Office Team for a Free Consultation.

image

สำนักงานจดทะเบียนคืออะไร?

Registered Office is actually a shared office. Members pay a fixed monthly fee and they can use it as their formal business address and for official purposes such as DBD, Thai Revenue Department, Social Security, VAT Registration and Banks as well as the published business address on Marketing Collaterals, Business Cards and Website. Members can also book the Meeting Room, Access the Business Lounge / Coworking Space and trained Receptionists will receive your mails and packages on your behalf, answer calls in your business name, take messages as well as attend to your guests.

เหตุใดธุรกิจจึงควรเปลี่ยนมาใช้สำนักงานจดทะเบียน?

image

Reason #1

Most traditional office functions are done online nowadays

Meeting
Discussion
Project/Work Coordination   
Water Cooler Catch Up

Reason #2

It's more affodable

CAPEX investment
Deposit
CAPEX investment
Electricity/internet/water/cleaning bills
Monthly rental bill
Less hiring
image

Reason #3

DBD & Revenue Department Approved

Can be used for Company Incorporation and VAT Registration.

image

Reason #4

It has everything traditional office has — just better!

  • Fully equipped Meeting room.
  • Business lounge
  • Your personal Executive Assistant to answer your calls and receive mails/parcels for you.

Reason #5

Protects your privacy

No longer need to disclose your residential address to the world.


คำถามที่พบบ่อย

Below you'll find answers to the questions we get asked the most. If you've got more questions, feel free to write to bangkok@unionspace.com and we'll do our best to answer.

  • What is a Registered Office?

    In lay-man terms, a Registered Office is a Shared Office. Members will share the fully furnished and staffed office and use it as their formal business address and use it for official purposes such as DBD, Revenue Department, Social Security Office, Banks as well as the published business address on marketing collaterals, business cards and website. Members can also book the meeting room, access the business lounge and well trained receptionists will receive your mails and packages on your behalf, answer calls in your business name, take messages as well as attend to your guests.

  • Is Registered Office legal?

    Yes, the registered office is legal and being used by many companies in Thailand and around the world. Registered Office is acknowledged as an alternative office by DBD, Revenue Department and SSO. We guarantee that your company is safe with our services.

  • How long does it take to set up a Registered Office?

    We can have your account activated within 24 hours once we have received your registration. Here are the requirements: 1. Signed proposal 2. Valid ID 3. Proof of payment.

  • How can I book the meeting room allocated to my Registered Office plan?

    We will provide you with your own online portal wherein you can book/check the availability of your meeting room/conference room/photo studio in real-time.

  • You mention a local phone number will be included in my Virtual Office plan. How does that work?

    Your company will be assigned with a dedicated (02) Bangkok phone number and when someone calls your number, our bi-lingual receptionist will answer the call in your business name, take a message or transfer the call to your mobile phone.

  • Can I upgrade my Registered Office plan?

    Yes, you can upgrade your plan anytime you want. The balance from your previous plan can be carried over from your new upgraded plan.

  • Where can my clients park their cars?

    We have a few parking slots at the back of our building. You can park your cars in front (on the street) for free until 4pm daily and there is a large parking space in Max Valu, which is 3 mins walk from our building.

  • Can I take photo containing my Company Signage in your building?

    This is not allowed unless you have an explicit permission from UnionSPACE. Under normal circumstances, clients who are on Registered Office for VAT Registration Plan and Serviced Office tenants with at least 1 year contract may be allowed to take photos with their Company Signage inside or outside of our buidling.

  • Will I be notified once our contract ends?

    We will remind you that your contract will end a month before the due date.

  • I need to use my registered office to incorporate my company here in Thailand. Can you provide the necessary documents?

    Yes, we can provide the necessary documentation that you will need to incorporate your company. We can also assist you with the Company Incorporation process for a very reasonable fee.

  • Can I use/pay with any credit card?

    Yes, you can pay online with your credit card or come into our office to pay with your credit card.

  • What are regulations when I want to cancel my meeting room booking?

    You are allowed to cancel any booking without charge as long as this is before the 24 hours booking time.

  • Can Registered Office be used for Company Incorporation?

    Definitely and in fact over 85% of our customers use Registered Office to incorporate their company. We also offer Company Incorporation service at a very affordable rate. Why not ask us about it.

  • Can my guest visit me at my Registered Office?

    Yes, your guest can visit you at your Registered Office and you can use our general meeting space to meet with your client or book a meeting room for a more private and formal discussion.

  • Will you accept signed parcels / couriers for me?

    Yes, we will accept signed parcels or couriers for you. Once we receive it, we will notify you too.

  • How long has Registered Office been around?

    You will need to sign up for our VAT Approved Registered Office for that purpose because Revenue Department has a different requirement for VAT registered company.

  • What happens once I have exhausted all my allocated meeting room hours in my Registered Office plan?

    You can still book additional hours at a very special rate.

  • How many staff can use the workspace?

    You can bring up to 3 guests to use our coworking area.

  • How many days in advance should I book the meeting/conference rooms?

    We usually suggest 2 to 4 days in advance. You can check meeting room availability in real time via our online portal.. This also means that if the meeting room is available, you can book in and use it right away.

  • How long does it take to prepare the documentation that I need to incorporate my company once I have sign up for a Registered Office?

    We need 3 days to prepare and compile those documents.

  • Is it possible to order food delivery if we use the facilities?

    Yes, you can.

  • How long would be the cancellation / refund for the registered office?

    For the cancellation / refund process this will take up to 45 working days.

  • If I refer a client do I get any commission?

    Yes, we are happy to thank you with a 10% commission for each successful referral.

คำพูดบางส่วนจากลูกค้าสำนักงานจดทะเบียนของเรา

Read success stories straight from our members

"Love the fact that unionspace registered office plan include coworking access for me to have a decent place to work when i need to work."

Paithoon, Bangkok

"Was a coincident to find unionspace while strolling down from my apartment on a Saturday. Sign up for their registered office for my new business and their helpful team assisted me professionally and patiently. Thank you!"

Raphael, Ekkamai

"Most registered office companies are based in Sathorn area and they are far away. Unionspace provides registered office in the up-scale residential area near to my home. It's perfect!"

Hanata, Thonglor

"Thank you for forwarding my mails to me to London. Really appreciate that."

Steve, London

บริการอื่นๆ ที่เรานำเสนอในประเทศไทย

Explore UnionSPACE Business Ecosystem

ทิ้งออฟฟิศของคุณไป แล้วเปลี่ยนไปใช้สำนักงานจดทะเบียนเลยตอนนี้!

เพลิดเพลินไปกับผลประโยชน์ของสำนักงานจริงโดยไม่ต้องเป็นเจ้าของ!

  • พูดคุยกับผู้เชี่ยวชาญของเราวันนี้!

    สอบถามกับ UnionSPACE Team เพื่อรับข้อเสนอพิเศษในการเช่าพื้นที่สำนักงานได้ที่


    แชทกับเรา
    • WhatsApp +6620360600

    • Line @usth

    เบอร์โทร
    • Call Us (+662) 036 0600

    เวลาทำการ 9.00 น. ถึง 18.00 น. (ทุกวันจันทร์-ศุกร์)

ศูนย์กลางธุรกิจอันดับ 1 ของประเทศไทย

ผู้ให้บริการสำนักงานจดทะเบียนที่ใหญ่ที่สุดในประเทศไทย

Background Image

เพื่อเฉลิมฉลองความร่วมมือระหว่าง Redd Premium Self Storage และ UnionSPACE

ลูกค้า/สมาชิก UnionSPACE ทุกท่านจะได้รับ ส่วนลดพิเศษ 10% โดยอัตโนมัติสำหรับบริการ Redd Premium Self Storage ทุกประเภท เพียงแจ้งรหัส "unionspace" เมื่อสอบถามที่ Redd